Ce inseamna un blog bun? Ce trebuie sa contina?

Ce inseamna un blog bun? Ce trebuie sa contina?

by Fivetn
12iun

In articolul dat iti voi vorbi despre blog - ca instrument de promovare online .

„Cat de important este dar si ce factor de influenta prezinta un blog pentru brandul tau? La fel si despre faptul daca te ajuta sau nu  blogul in cautari pe Google?

Si  cum te gasesc cei care stau pe retelele de socializare?”

Deci, sa incepem.

Ce inseamna un blog bun? Ce trebuie sa contina?

Un blog bun de afaceri este una dintre cele mai eficiente modalitați de ati promova afacerea. Efectuata corect, poate conduce trafic catre site-ul tau web, sporeste vanzarile, te pozitioneaza cu autoritate în industria in care activezi si, de asemenea, te ajuta sa ajungi la noi piete.

Blogul este locul in care viziunea ta, ideile tale sunt transformate din idei private în idei publice.

Nu este nimic  special  ce ar  trebuie sa contina un blog decit citeva ingrediente : timp, perseverenta, pasiune si placere.

Cu ce te ajuta un blog ?

Existenta unui blog pentru site-ul tau, poate aduce beneficii multiple pentru afacerea ta de exemplu:

  1. poti atrage vizitatorilor noi;
  2. sursa informativa pentru oricine;
  3. poti realiza o comunitate online;
  4. poti targheta potentialii clienti.

Cum poti monitoriza clientii  prin intermediul unui blog:

Este faptul ca poti gestiona online aproape 100% numarul vizitatorilor care au dat click la articolul tau de blog dar si sa monitorizezi potentialul client prin integrarea  intrumentului de Google Anatylics.

Daca te pasionează ceea ce faci si o faci cu placere la sigur rezultatele nu vor intirzia sa apara.

Posibilitațile in online devin nelimitate, creeam o imensa gama de strategii prin care atragem clientul: poze spectaculoare, prezentarea garantiilor, testimoniale, recenzii, webinarii, workshopuri,prezentari de evenimente,  etc.

Odata creat un produs, acesta poate fi promovat în continuare cu costuri minime, dacă ai un blog apreciat și o audiența semnificativa totul e posibil.

Pe langa aceste avantaje oferite, printr-un blog mai poti sa :

  1. pastrezi o relatie stransa cu potentialii clienti sau cu clientii existenti;
  2. promovezi produsele sau serviciile companiei;
  3. creezi un brandul si intaresti increderea clientilor ;
  4. efectuezi studii de piata sau sondaje de opinie;
  5. oferi informatii periodice cu privire la produsele sau serviciile comercializate.

Importanta blogului pentru Social Media

Blogul a devenit un canal Social Media care contribuie decisiv la dezvoltarea brandurilor. Deci, a devenit o oportunitate pentru utilizatori sa distribui pe paginile lor de Facebook  articolele ce le-au captat atentia si interesul creand astfel trafic viral și creștere exponențială a pieței.

 Pe scurt, blogul poate aduce vanzari spectaculoase, daca este administrat cum trebuie.

Importanta blogului pentru Promovarea site-ului in Google:

De multe ori am observat cum Google acorda o importanta mare site-urilor care transmit un continut ce stirneste interesul consumatorilor, clasindu-le ca lider de opinie in domeniul dat, publicind  in mod frecvent continut nou si original.

Datorita blogului poti contribui la optimizarea site-ului in mod organic, cresti imaginea companiei, vizibilitatea  si credibilitatea de a alege serviciile/produsele tale.

Blogul poate contribui ca:

  1. blogul ca instrument de branding
  2. blogul ca instrument de comunicare
  3. blogul ca instrument din care faci bani
  4. blogul ca instrument de promovare
  5. blogul ca instrument de a aduce valoare

Tu cu ce scop vrei sa utilizezi acest instrument?