Blog

Ce inseamna un blog bun? Ce trebuie sa contina?

by Fivetn
12iun

In articolul dat iti voi vorbi despre blog - ca instrument de promovare online .

„Cat de important este dar si ce factor de influenta prezinta un blog pentru brandul tau? La fel si despre faptul daca te ajuta sau nu  blogul in cautari pe Google?

Si  cum te gasesc cei care stau pe retelele de socializare?”

Deci, sa incepem.

Ce inseamna un blog bun? Ce trebuie sa contina?

Un blog bun de afaceri este una dintre cele mai eficiente modalitați de ati promova afacerea. Efectuata corect, poate conduce trafic catre site-ul tau web, sporeste vanzarile, te pozitioneaza cu autoritate în industria in care activezi si, de asemenea, te ajuta sa ajungi la noi piete.

Blogul este locul in care viziunea ta, ideile tale sunt transformate din idei private în idei publice.

Nu este nimic  special  ce ar  trebuie sa contina un blog decit citeva ingrediente : timp, perseverenta, pasiune si placere.

Cu ce te ajuta un blog ?

Existenta unui blog pentru site-ul tau, poate aduce beneficii multiple pentru afacerea ta de exemplu:

  1. poti atrage vizitatorilor noi;
  2. sursa informativa pentru oricine;
  3. poti realiza o comunitate online;
  4. poti targheta potentialii clienti.

Cum poti monitoriza clientii  prin intermediul unui blog:

Este faptul ca poti gestiona online aproape 100% numarul vizitatorilor care au dat click la articolul tau de blog dar si sa monitorizezi potentialul client prin integrarea  intrumentului de Google Anatylics.

Daca te pasionează ceea ce faci si o faci cu placere la sigur rezultatele nu vor intirzia sa apara.

Posibilitațile in online devin nelimitate, creeam o imensa gama de strategii prin care atragem clientul: poze spectaculoare, prezentarea garantiilor, testimoniale, recenzii, webinarii, workshopuri,prezentari de evenimente,  etc.

Odata creat un produs, acesta poate fi promovat în continuare cu costuri minime, dacă ai un blog apreciat și o audiența semnificativa totul e posibil.

Pe langa aceste avantaje oferite, printr-un blog mai poti sa :

  1. pastrezi o relatie stransa cu potentialii clienti sau cu clientii existenti;
  2. promovezi produsele sau serviciile companiei;
  3. creezi un brandul si intaresti increderea clientilor ;
  4. efectuezi studii de piata sau sondaje de opinie;
  5. oferi informatii periodice cu privire la produsele sau serviciile comercializate.

Importanta blogului pentru Social Media

Blogul a devenit un canal Social Media care contribuie decisiv la dezvoltarea brandurilor. Deci, a devenit o oportunitate pentru utilizatori sa distribui pe paginile lor de Facebook  articolele ce le-au captat atentia si interesul creand astfel trafic viral și creștere exponențială a pieței.

 Pe scurt, blogul poate aduce vanzari spectaculoase, daca este administrat cum trebuie.

Importanta blogului pentru Promovarea site-ului in Google:

De multe ori am observat cum Google acorda o importanta mare site-urilor care transmit un continut ce stirneste interesul consumatorilor, clasindu-le ca lider de opinie in domeniul dat, publicind  in mod frecvent continut nou si original.

Datorita blogului poti contribui la optimizarea site-ului in mod organic, cresti imaginea companiei, vizibilitatea  si credibilitatea de a alege serviciile/produsele tale.

Blogul poate contribui ca:

  1. blogul ca instrument de branding
  2. blogul ca instrument de comunicare
  3. blogul ca instrument din care faci bani
  4. blogul ca instrument de promovare
  5. blogul ca instrument de a aduce valoare

Tu cu ce scop vrei sa utilizezi acest instrument?

Citeste mai mult

Ce buget trebuie sa pregatesti pentru un site online.

by Fivetn
13apr

Comertul online nu mai este viitorul, este un prezent bine inradacinat, se spune ca daca o afacere nu este online - nu exista.

Resursele online sparg toate limitele, poti fi oricine si face comert online de oriunde in toata lumea. Piata locala si piata globala sunt tot mai conectate datorita internetului. Asa ca daca vrei sa deschizi o afacere fie bazata pe comert fie de producere a unor produse, cu siguranta ai nevoie de un shop online ca sa fii mai accesibil pentru potentialii tai clienti.

Citeste mai mult

Ce inseamna semnalele sociale pentru promovarea online si SEO

by Fivetn
15sep

Au fost scrise pagini intregi despre pozitionarea SEO si despre promovare online dar aici vom analiza importanta semnalelor sociale.

Actiunile sociale ale internautilor asupra continutului site-ului tau sont un indicator de calitate asupra acestuia. Acest lucru poate sa aiba si un impact extrem de important asupra referintei tale in motoarele de cautare.

SMO si semnalele sociale. Un semnal social este o actiune sociala deci realizata asupra unui continut – un like, un share pe Facebook, un retweet, un vot Google +1, etc. Este o marca de interes direct din partea internautului care emite acest semnal. Initial, distribuirea continutului are doua functii – functia sa intrinseca este de a pune acest continut la dispozitia oamenilor si a unei comunitati de interes. Share-uirea acestei informatii prin retelele sociale contribuie la accentuarea vizibilitatii sale si creeaza viralitate.

Citeste mai mult

5 factori esentiali pentru a-ti dezvolta brand-ul in mediul online in 2016

by Fivetn
25aug

Vă prezentăm 5 tendințe în ecommerce, pe care trebuie să le aveți în vedere în conceperea strategiei de marketing, dacă vă doriți ca brandul dvs. să se dezvolte în 2016.  

Majoritatea oamenilor supraestimeaza ce pot face intr-un an si subestimeaza ce pot face in 10 ani” – Bill Gates.

Multi antreprenori ar putea sa il contrazica pe cel mai bogat om din America, mai ales atunci cand folosesc toate cele 365 de zile din an pentru a-si atinge scopul si a-si duce afacerea pe culmile succesului.   2016 ar putea fi un an de succes pentru business-ul tau.

Da, intr-adevar, este posibil, daca iti stabilesti o strategie de marketing potrivita si o aplici corect.

Citeste mai mult

4 Secrete de content marketing

by Fivetn
25aug

Inainte de era social media, singurele industrii care trebuiau să își facă griji despre continuitatea producerii unui conținut fresh și original erau industriile academice, mass media și cea de entertainment. Astăzi, cu existența blogurilor și a platformelor sociale precum Twitter sau Facebook, care reprezintă o componentă importantă în aproape toate strategiile de marketing ale brandurilor, business-urile din toate domeniile ar trebui să fie experte în crearea de conținut, iar zicala veche ”publish or perish” (publică sau dispari – trad. rom) se aplică acum aproape la toată lumea.

”Brandurile simt presiunea de a produce din ce în ce mai mult conținut pentru a răspunde cererilor clienților și potențialilor lor clienți”, spune Patricia Hume, președinte al aplicației de administrare de conținut Trapit. ”Potrivit unui studiu recent făcut de noi, marketerii cred că firmele ar trebui să distribuie 10 sau mai multe piese de conținut zilnic, și asta doar pentru a rămâne relevant.”

Citeste mai mult

Povesti de succes din portofoliul nostru-Sasuel.ro- Partea 1

by Fivetn
23ian

Blog-urile sunt niste platforme foarte utile, dar ele pot deveni “hectare de cuvinte” nefolositoare din care iti este dificil uneori sa identifici lucrurile de care ai nevoie.

Chiar si blog-ul companiei noastre este plin de “retete” de succes de genul…”10 pasi sa…” sau “20 de strategii ca sa…” Este adevarat, aceste sfaturi sunt utile, dar ele sunt usor de identificat in multe parti pe net(blog-uri, platforme, forum-uri etc) si tocmai de aceea uzanta lor se dovedeste nu tocmai folositoare sau convingatoare in cazul in care iti propui sa “vinzi” ceva prin articolele pe care le publici.

Citeste mai mult

11 sfaturi pentru a-ti promova afacerea pe facebook.

by Fivetn
10ian

Social Media Marketing este un fenomen rezultat din cauza popularitatii excesive a retelelor de socializare. Acestea sunt atat de multe incat nu ti-ar ajunge degete pe maini ca sa le numeri. Dar fiecare regiune acorda popularitate anumitor retele. In spatiul romanesc si in din Republica Moldova, fara indoiala cea mai populara retea este facebook.

Facebook nu este doar un loc unde oamenii comunica ci si un spatiu fantastic de promovare a afacerii tale. Poate iti place aceasta reatea si petreci mult timp frunzarind postarile de pe wall sau poate esti ostil fata de retele de socializare. Un lucru insa ramane cert, afacerea ta trebuie sa aiba o vizibilitate pe facebook, daca chiar vrei sa o cresti si sa o dezvolti.

Citeste mai mult

Cum ma ajuta un magazin online sa dezvolt afacerea mea?

by Fivetn
07ian

 

Cum ma ajuta un magazin online sa dezvolt afacerea mea?

Internetul a patruns adanc in viata fiecarui om. Viata virtuala ne-a cucerit cu simplitatea comunicarii dar si cu accesul imediat la informatii. Azi oamenii traiesc online, se cunosc pe facebook, divorteaza din cauza unor poze de pe Instagram si gasesc retete culinare pe youtube.

Tocmai din acest motiv trebuie sa-ti “muti” afacerea in online, ca sa te cunoasta de pe google sau facebook acei clienti care nu ar fi trecut, poate niciodata, pe langa magazinul tau, ca sa vinzi mai mult decat o faci acum.

5 argumente pro magazin online:

  1. Costuri relativ-accesibile pentru crearea magazinului online. Acestea pot varia de la cateva sute de euro si pana la cateva zeci de mii, in functie de structura si complexitatea acestuia.
  2. Cheltuieli de intretinere minore. Nu ai nevoie de spatiu in mall sau pe o strada ultra centrala. Poti face asta de oriunde, dintr-un apartament, depozit sau oficiu in suburbie.
  3. Nu are limite spatiale, poti vinde in orasul tau sau in intreaga lume.
  4. Nu te limiteaza in timp. Clientul poate cumpara din magazinul tau online in timp ce tu dormi. Deci e un magazin accesibil 24/7;
  5. Livrarea produselor se poate face atat cu resurse proprii cat si folosind serviciile de curierat.

Daca te-am convins ca ai nevoie de un magazin online pentru a-ti dezvolta afacerea, atunci ai ajuns in fata unei intrebari logice: la cine ma adresez pentru a-mi construi platforma magazinului?

Ei bine o poti face in 2 moduri: poti apela la un freelancer sau la o agentie de webdesign. Un freelancer iti va lua probabil un pret mai mic, fapt care, desigur te va tenta. Dar inainte sa faci alegerea iti recomand sa fii atent la garantii. O agentie de web design va avea cu siguranta garantii contractuale, atat ca si calitate cat si ca timp de executie. In experienta mea am intalnit multe firme care s-au “fript” in urma colaborarii cu “un baiat” de pe panoul de anunturi, care fie nu a reusit sa execute lucrarea ce i s-a cerut, fie a disparut inainte sa termine si ia-l de unde nu-i :(  .

O agentie insa te va ajuta sa consturiesti repede si profesionist platforma de online shop. Iti vor oferi si servicii de mentenanta, hosting si promovare. Cu siguranta nu vei ramane de izbeliste cu magazinul tau, ci vei avea un partener sigur in dezvoltarea afacerii tale online.

Pentru a avea un suport profesional in dezvoltarea unui magazin online iti recomand echipa noastra Fivetn Development.

Iar daca ai intrebari sigur gasesti raspuns aici.

Incepe afacerea ta online alaturi de o echipa de profesionisti.

Abia astept sa aud de bine de firma ta !

Citeste mai mult

Cum pui Social Media sa lucreze pentru afacerea ta?

by Fivetn
21sep

Marketingul pentru o afacere nu înseamnă să faci publicitate cu scopul de a te face cunoscut ci înseamnă să investești suma S în publicitate și să se întoarcă, într-un scenariu ideal, 2 x S, indicând o rata de success a campaniei de 100%.

Retelele de socializare nu mai sunt doar o modalitate de a-ţi face prieteni prin intermediul internetului ci și un instrument de marketing foarte valoros. Noi am descoperit treptat că un cont pe o reţea socială valorificat prin articole, promoții sau oferte te poate aduce mai aproape de clienţii actuali sau potenţiali și parteneri de business care sporesc vânzările.

Înainte de a active un cont pe o reţea de socializare, să îți pui câteva întrebări de bază:
Ce nevoi are compania mea din acest punct de vedere? Ce vreau să promovez și în ce fel? Cui ma adresez? Care sunt resursele necesare optimei utilizări a acestui intstrument de marketing? Am nevoie de un profesionist în social media marketing?

De ce este importantă activitatea pe rețelele de social media pentru succesul unei afaceri?

-promovarea companiei, a produselor sau a serviciilor oferite de compania ta devine mai eficientă prin „targetarea” publicului țintă;

-ești prezent și ai activitate constantă în mediul online iar asta poate să te convertească în soluția nr. 1 pentru potențialii clienți;

-poţi intra în legătură cu oricine a aderat la acest serviciu şi ai posibilitatea să cunoşti oameni noi pe care poti sa ii transformi in clienti in funcție de strategiile aplicate;

-poți furniza articole informative sau de analiză în sprijinul activităţii desfăşurate;

-ai ocazia să iei pulsul percepţiei companiei tale pe piaţă și să afli în timp real ce gândesc alţii despre afacerea ta;

-poți să-ți monitorizezi concurența;

Asadar e un „must” să treci în rândul strategiilor tale de marketing online prezenţa pe cele mai cunoscute platforme de social media.

Cea mai pretabilă pentru marketing-ul afacerii tale este rețeaua socială Facebook unde un profil de companie funcţionează ca o platformă adiţională site-ului și ca resursa interactivă oferind câteva instrumente de marketing și branding foarte eficiente:

-informaţii utile despre compania ta – istoric, adresă, date de contact, hartă etc – la care să adaugi periodic postări despre produse sau servicii noi, promoţii, evenimente, performanţe ale companiei, analize de piaţă şi multe altele;

-postări de materiale foto şi video care să stârnească un mare interes din partea utilizatorilor;

-realizare de concursuri cu premii atractive unde conditiile de participare vizează sporirea popularității afacerii tale;

-numărul de like-uri şi comment-uri reprezintă un indicator foarte valoros şi te ghidează în demersurile de dezvoltare şi promovare a produselor companiei.

Rezultatele din social media marketing nu apar peste noapte, este nevoie de multă muncă şi răbdare ca să funcţioneze. Campaniile trebuie minuțios pregătite, iar oamenii vor interacţiona cu afacerea ta folosind şi celelalte instrumente ale reţelei (mesaje, feedback, share) dacă planul de acțiune este temeinic organizat și dacă îți stabilești documentat obiectivele.

Citeste mai mult

Felicitari! Vezi cine a castigat catelusa Beagle?

by Fivetn
26iun

In urma extrageri la sorti din cei 5,233 de participanti random.org a ales castigator pe:

Citeste mai mult

1 2